miércoles, 23 de noviembre de 2016

INFORMAZIOA BILATZEN.

Familien dibertsitateari buruz hitz egin nahian nago. Horren ondorioz, zenbait lekutan informazioa bilatu dut. Gaur egungo gurasoei, familia desberdinak daudela sustatu nahi diet, gehienak familia tradizionalean zentratu egiten direlako.
 
Hala nola; familia nuklearrak, familia monoparentalak, haurrak adoptatu egiten dituzten familiak, seme - alaba gabeko familiak, gurasoak elkarrekin ez dauden familiak, konposatutako familiak, familia homoparentalak eta familia zabalak.
 
Hona hemen informazio ezberdinak:
 
  • Hasteko, Googlen "Diferentes tipos de familias" bilatu izan dut inolako komandorik erabili gabe, eta honako informazioa agertu zait:
 

  •  Bestetik, kakotxak erabiltzea erabaki dut "Diversidad familiar" jarriz, beste informazio mota bat lortu nahian, eta zenbait artikulu interesgarri aurkitu ahal izan ditut:


 

  • Azkenik, beste komando bat erabili dut, familia hitzan eta "tipos" hitzan zentratzeko nire bilakera eta honako informazio hau lortu dut:




Erabili ahal ditugu bilatzaile espezializatu ezberdinak informazio bera bilatzeko. Horrekin lortuko duguna, mota ezberdinetako fitxategiak aurkitzea izango da.

Hauek besteak beste:

1. SLIDESHARE:
Slidesharen,  aurkezpenak bilatzeko bilatzaile espezializatua da.

 
 
2. YOU TUBE:
You Tube, bestetik, bideoak eta bideo tutorialak bilatzeko sare garrantzitsua da.

 
 

Azkenik, sare sozialetan informazioa bilatu ahal dugu. Askotan informazio mordo lortu ahal dugulako,  informazio konkretua, bideoak eta argazkiak  besteak beste, zure gairekin zer ikusia izaten dutenak.

3. TWITTER:

 

ONDORIOAK:
 
Zenbait ondorio atera ditut informazioa bilatzerako orduan, hainbat web guneetan bilatu ostean,  batzuetan informazio gehiago aurkitu dut beste batzuetan baino. Ala eta guztiz ere, guztietan zer edo zer dagoela ikusi eta ikasi ahal izan dut.
 
Informazio gehiago aurkitu dut kakotxen artean gaia jarri dudanean Googlen, eta horregatik metodo hau erabiltzea eraginkorragoa dela uste dut. Ez bakarrik informazio gehiago dagoelako, bilatzerako orduan lasterrago bilatu ahal izan dudalako besteetan baino. Horregatik, Googlen kakotxen artean jartzea nahi den gai gomendatu egiten diet gurasoei erosoago delako.  
 

 
 

 


 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario